به فروشگاه اینترنتی دیاکو دکو خوش آمدید
نمونه های اجرایی
تماس با ما
خانهمحصولاتآلبوممطالب
0
سبد خرید

راهنمای خرید پرده زبرا تصویری

نویسنده: ادمین|

​مشتری گرامی لطفا قبلا از انتخاب و خرید پرده زبرا حتما  این مطلب را مطالعه بفرمایید

پرده زبرا از پرفروش ترین نوع پرده های رولی است، همچنین مدل تصویری آن از پرده های پرطرفدار و تزیینی به شمار میآید. اما اگر شما آشنایی زیادی با این پرده ندارید لطفا حتما قبل از خرید پرده زبرا این نکات را مدنظر داشته باشید تا پرده درستی انتخاب کنید و از خریدتان رضایت کامل داشته باشید. 

اگرانتخاب شما پرده زبرای چاپی یا تصویری هست،توجه کنید:

 پرده زبرا یک پرده دو لایه هست، به صورت راه راه تور و پارچه و این امکان رو به شما می دهد که شما پرده رو به دو حالت سایه کامل و سایه روشن در بیارید.

 و حالا اجرای چاپ، روی این پرده به این صورت هست : چاپ تصویر بر روی  لایه رویی پرده، اجرا شده و لایه زیرین پرده که پشت به پنجره شماهست، سفید باقی می ماند،چاپ فقط روی یک طرف پرده اجرا خواهد شد.

مگر در صورت انتخاب طرح پترن که در این حالت طرح روی هر دو طرف پرده چاپ خواهد شد، تنوع طرح پترن را از قسمت فیلتر +تنوع پترن مشاهده کنید.

و حالا نمای تصویر پرده در طول روزبه چه صورت هست؟ تا زمانی که شدت نور پشت پنجره شما در طول روز زیاد باشد، به همان ترتیب تصویر پرده کمرنگ تر و یا مات دیده می شود و هرچقدر به سمت عصر یا شب نزدیک می شوید و نور پشت پنجره کمتر می شود، تصویر پرده  پررنگ تر واضحتر به چشم می آید. پس اگر شما پرده رو نصب کرده و در طول روز احساس کردید که تصویر پرده ای که انتخاب کردید کمرنگ هست، باید به خاطر بیاورید که به دلیل بافت تور و پارچه یکی در میان (راه راه) در این پرده، وضوح تصویرطرحی که انتخاب کرده اید، به شدت نوری که از پشت پنجره شما می تابد  بستگی دارد ، پس اگروضوح  تصویر پرده چاپی برای شما مهم است، پرده زبرا انتخاب مناسبی برای شما نیست وشما باید مدل های دیگر پرده تصویری را انتخاب کنید.

👈🏻مدلهای دیگر پرده رولی تصویری که می توانید انتخاب کنید به ترتیب وضوح تصویر:

  1. شید
  2. شب و روز
  3. سیلوئت