به فروشگاه اینترنتی دیاکو دکو خوش آمدید
نمونه های اجرایی
تماس با ما
خانهمحصولاتآلبوممطالب
0
سبد خرید

پرده باغ و ویلا

نویسنده: مدیریت سایت|

پرده مناسب برای باغ و ویلا

در این مطلب به بررسی بهترین انتخاب برای پرده باغ و ویلا میپردازیم و به شما از مزایای هر چه بیشتر پرده های رولی و استفاده آنها در دکوراسیون مدرن از جمله طراحی محیط داخلی ویلاهای مدرن و لاکچری میگوییم


پرده‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند حریم خصوصی شما را حفظ کنند، تأثیر بسیار زیادی هم در دکوراسیون داخلی دارند، پرده باغ و ویلا یکی از ارکان اصلی زیباتی و ایجاد حس آرامش بیشتر در شما و ساکنان آنجا است. خرید پرده ویلا شاید ساده به نظر برسد؛ اما باید با درنظرگرفتن نکات مهمی انجام شود که یکی از مهم‌ترین این نکات کیفیت و قیمت آن است. 

برای انتخاب پرده مناسب ویلا  باید عوامل زیبایی‌شناسی و شرایط مربوط به محل موردنظر برای نصب پرده را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید درست انتخاب کنید.

ویلاها اغلب دکوراسیون مخصوص به خود را دارند و کمی فانتزی‌تر از منازل طراحی می‌شوند ، پس استفاده از مدل های مدرن تر پرده در دکوراسیون این محیط، گزینه های بیشتری را برای انتخاب به ما خواهند داد

حال میخواهیم بدانیم برای انتخاب پرده مناسب برای محیط باغ و ویلا چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم

 از آنجایی که ما اغلب برای اواخر هفته یا درتایم تعطیلات به ویلاها می‌رویم؛ در بیشتر مواقع  ویلاها خالی از سکنه هستند و این امر باعث می‌شود در این زمان  گردوخاک  روی وسایل بنشیند و نظافت را سخت تر می کند. از طرف دیگر باید بدانید که تابش مستقیم نور آفتاب می‌تواند تا چه حد وسایل و مبلمان شما را از کیفیت اولیه دور کند.در نتیجه انتخاب پرده ای مناسب  می‌تواند تا حد زیادی در نبود شما مانند یک فیلتر عمل کرده و از عواملی مانند ورود نور، گردوخاک و سایر آلاینده‌ها جلوگیری کند، از طرف دیگرحریم شخصی را حفظ میکند و مانع از آن می‌شود که محیط داخل ویلا دیده شده و در نتیجه احتمال سرقت از ویلا در زمانی که نیستید کمتر شود.
بهتر است از پرده‌هایی برای پرده ویلا استفاده کنید که نور طبیعی روز و منظره زیبای مقابل پنجره را برای شما حفظ کند. در مقابل در طول شب دید از بیرون نداشته باشد و حریم خصوصی شما را حفظ کند

نکته دیگر نیز این است که قیمت پرده ویلا نیز نباید بسیار گران باشد؛ زیرا قیمت بالا برای پرده‌هایی که در ویلا نصب می‌شوند به دلیل استفاده محدود توجیه اقتصادی ندارد، البته باید باکیفیت باشد تا شما را درگیر تعویض و تعمیر و خرید دوباره نکند، همچنین نصب و جا به جایی آسانی داشته باشد در تا هر زمان قابل استفاده باشد.

و اما نکته آخر هم طرح و رنگ پرده و تناسب با سلیقه و دکوراسیون ویلای شماست و در نهایت پیشنهاد ما به شما با در نظرگرفتن تمامی این موارد بدون شک پرده های رولی مدرن زبرا است

حال با هم نگاهی بیندازیم به مدل های محبوب و متنوع این پرده های مدرن و کاربری فوق العاده آنها درانواع دکوراسیون داخلی 

پرده‌ شب و روز (دو مکانیزم )

 پرده‌ شب و روز دو پرده در یک قاب،  یکی ازمحبوب ترین پرده های رولی مدرن است که گزینه مناسبی برای پرده باغ و ویلا محسوب می‌شوند و مناسب  برای اتاق نشیمن و اتاق خواب هستند. پرده رویه باعث می‌شود نور به داخل محیط بتابد و از نور طبیعی بتوانید به‌ اندازه دلخواهتان استفاده کنید و پرده‌ آستر باعث می‌شود تا به‌ سادگی بتوانید نور را کاور کرده و سایه کامل داشته باشید که این قابلیت برای استراحت در طول روز و داشتن خوابی راحت بسیار جذاب است.پرده شب  و روز به هیچ وجه دید از بیرون ندارد و حافظ حریم خصوصی محیط داخلی می شود. پرده رویه این مدل زیبا را میتوانید  در طرح های جذاب و متنوع متناسب با دکوراسیون اتاق انتخاب کنید.

پرده زبرا ساده و تصویری

پرده زبرا برای ویلا اولین انتخاب ویلاداران، این پرده مدرن با قیمت بسیار مناسب، عمر بالا ، ظاهری شیک و استفاده آسان رکورد بیشترین انتخاب را از بین پرده های رولی به خود اختصاص میدهد.از پرده آشپزخانه گرفته تا پذیرایی و اتاق ها مناسب هر محیطی است. نوارهای متناوب تور و پارچه این پرده امکان سایه و سایه روشن و تنظیم نور را به شما می دهد و همچنین به هیچ وجه دید از بیرون ندارد. این پرده‌ها یکی از گزینه‌های نوآورانه و خلاقانه هستند که تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند با هر محیطی ست می شوند  به شما قدرت انتخاب گسترده ای می‌دهند تا متناسب با فضای محیط طرح دلخواهتان را انتخاب کنید.